woensdag 14 september 2011

Hoi hoi,

Eindelijk kom ik weer eens toe aan andere dingen-), had voor een project een schoen nodig.
Nou heb ik al vanaf vorig jaar het waanzinnige blok Ella Blue liggen, vind het zelf superpapier van GCD Studios ( gekocht bij doeading op de Atlasdagen).
Misschien herkennen jullie dit wel, papier niet gebruiken omdat het *gewoon* te mooi is-)

Mis er nu 1 vel uit, maar heb er wel wat voor terug, kijk maar-)



Vinden jullie ervan?

Groetjes, Elma

zaterdag 27 augustus 2011

Hoi hoi,

Allereerst allemaal weer bedankt voor de leuke complimentjes op m`n beterschapskaartje.

Vandaag gaan we maar eens even aan de thee-)), helaas het is weer zeep-))



Fijne avond allemaal, groetjes
Elma

maandag 22 augustus 2011

Hoi hoi,

Daar zijn we weer-), allereerst allemaal bedankt voor de leuke complimentjes op de Magnolianurse, altijd leuk om te lezen!

Vandaag gaan we weer even overschakelen naar de zeep.
Iemand vroeg me, om een chocoladetaart te maken ( uiteraard van zeep), kijk maar even mee



Ze was er helemaal weg van ( gelukkig), maar ben zeer benieuwd wat jullie er van vinden-)

Groetjes, Elma

zaterdag 20 augustus 2011

Hoi hoi,

Vandaag eens geen zeep, maar een beterschapskaartje.
Deze stempel moest en zou ik hebben, doet me denken aan old times ( heb nl. op een SEH gewerkt).





Detailfoto flesje met *pillen*



Ben benieuwd wat jullie ervan vinden-)


groetjes Elma