zaterdag 20 februari 2010

Hoi hoi,

Wat leuk, zoveel reacties op m`n laatst geplaatste kaartje. Dank je wel allemaal, altijd leuk om te lezen!
Op jullie vraag waar de beschrijving te vinden is, moet ik helaas zeggen geen idee-))

Zit regelmatig te surfen en zie van alles en nog wat voorbij komen, dat sla ik zo`n beetje op in m`n bovenkamertje en wil ik een kaartje maken, dan doe ik stukje luik open-)).

Op m`n *eigen groep* was er vraag naar een SOL, dus heb ik de maten van m`n kaartje en uiteraard de werkwijze neergezet-).
Wil je de maten van het onderstaande kaartje, mail me dan gerust even-)

Voor vandaag heb ik vast een previeuw, kaartje volgt laters.

Dat was *ie* weer voor nu, fijne dag nog allemaal.
groetjes Elma

1 opmerking:

  1. Dit is ook weer een prachtig kaartje Elma!! Ik zou graag de maten van de andere kaart willen...maar kan hier geen mailadres van je ontdekken.

    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen.
Groetjes Elma