dinsdag 1 maart 2011

Hoi hoi allemaal,

Het is even heel stil geweest in blogland, maar daarvoor is wel een hele special reden-)
Dacht over onderstaande al een poosje na en ben overstag gegaan, door de vele verzoeken, die ik iedere keer kreeg.

Hier ben ik wat mee gaan doen, met als resultaat.......................
.......................................................................
M`n eigen webwinkel voor zeep en toebehoren.
Http://www.Bubbelsz-en-Papersz.nl



Uiteraard hoort er bij een opening een leuke aanbieding!
Deze maand, onvangt een ieder, die iets besteld bij Bubbelsz-en-Papersz, een leuke attentie en maakt bovendien kans op een artikel naar keuze uit de webwinkel.
Tot bubbelsz?


groetjes Elma

15 opmerkingen:

  1. Hey,

    je webwinkel ziet er echt leuk uit.

    Hoe doe je dat zeep maken ? zo mooi, echt waar.

    Je kan er wat van, doe zo voort ;)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd
    Prachtige webwinkel heb je.
    Heb me ook aangemeld vind het leuk om op de hoogte te blijven. In iedergeval heel veel succes
    Groetjes Marian de Maijer

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Elma, bedankt voor je felicitaties! Ik zie dat ik jou ook kan feliciteren, dus bij deze! Heel veel succes met je webwinkel, het ziet er geweldig uit. Als ik eens trek heb in een lekkere (zeep)bonbon weet ik waar ik ze het beste kan bestellen.
    Liefs van Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel leuk uit Elma, staan prachtige dingen in, superleuk.
    Heel veel succes met de verkoop,

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd meid, ik ben al even wezen kijken, ziet er allemaal helemaal top uit.
    veel succes ermee.

    groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Elma gefeliciteerd met je webwinkel, het ziet er echt heel mooi uit joh! Ik wens je dan ook heel veel succes met de verkoop van al die mooie dingen! groetjes Sonja.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Elma,

    Wat leuk dat je een eigen webwinkel bent begonnen. Ik ben gezellig wezen kijken bij je hoor en het ziet er erg gezellig uit.
    Succes ermee.

    Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Elma,heel veel geluk met je webwinkel, ik hoop dat het wordt wat je er van verwacht... het ziet er in ieder geval allemaal heel mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gefeliciteerd met je nieuwe webwinkel hij ziet er erg mooi uit.Heel veel succes ermee
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hé Elma. Leuk zeg, proficiat met de opening van je webwinkel. Je maakt erg leuke dingen dus dat gaat wel lopen !

    Groetjes,
    Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He wat gaaf Elma, super leuk !! gefeliciteerd en natuurlijk heel veel succes

    knuf
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je webwinkel Elma
    komt vast helemaal goed
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo dat is een mooie web winkel!
    Heel veel succes ermee!
    Groeten Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. er staat een award voor je op mijn blog!!
    www.anjascrap.blogspot.com

    groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je berichtje, altijd leuk om te lezen.
Groetjes Elma